söndag 10 januari 2010

Jobba,äta,sova......












Är mitt i ett 4-nätters pass. På fredagen fick jag mig en härlig promenad i 10 graders kyla och solsken. Jag är tacksam för det för sen har jag inte sett ljuset eftersom jag sovit bra på dagarna.
Kreativiteten går på sparlåga men jag har fått färdigt tre askar som varit halvfärdiga länge. Likaså har jag åstadkommit en tag i Tim Holtz stil. Lyssnat på en mysig bok har jag oxå gjort: Sirila gentlemän sökes av Karin Brunk Holmqvist.
Ska åka tidigare till jobbet ikväll för jag vill se I en annan del av Köping på TV4. Kramiz och ha det gott alla mina vänner//Christina




4 kommentarer:

Around the world with Alice sa...

Hej farmor!

Vilka härliga bilder! Och jätte fina askar :)

Puss o kram Alice

Camilla sa...

Hej!

Vilka underbara vinterbilder du bjuder på - så vackert!

Vi tittade också på "en annan del av Köping" igår. Älskar dessa underbara människor.

Hoppas du får en skön vecka!

Kram Camilla

Mjuka sa...

Bilderna är ljuvliga!! Ser så mysigt ut ute i skärgården. Våra grannar är ofta hos mormor på Styrsö.
Ha en fin vinterdag!
Kram Malin

Camilla sa...

Hej igen!

Nu vill vi ha ett nytt inlägg...:)

Idag har jag gjort ett inlägg med dina underbara kanelbullar:)

Hoppas du har en go lördag - stora kramar!!!