torsdag 28 januari 2010

Toppentorsdag!







Vaknade 7:30 - utsövd! Tog en promenad till Röda Sten i strålande solsken. Det var väldigt halt men jag klarade mig utan att dratta på ändan. Mina broddar till skorna finns på Donsö. Typiskt!
Hade tvättid mellan 14-17 och det var ingen som tvättade före mig så jag kunde "komma till" innan och min tvätt blev nästan torr i vårt urusla torkrum.
Hämtade mat till mig på Sandarnas Dagcentral - Fläskfilé på spett med champinjonsås och rostad potatis. Till efterrätt - äpplekaka med vaniljsås och den bjöd de på för de firade 25 års jubiléum. Kan det vara bättre? Jag är helnöjd med dagen. Kramiz alla jag känner och hoppas ni oxå haft en bra dag//Christina

4 kommentarer:

Pernilla ~Pillan~ sa...

Ja man får akta sig i halkan nu, jag drattade på ändan igår, det flög kassar och väskor överallt.. ;-)

The Marie sa...

Hej Christina! Hittade till din fina blogg genom att du lämnat en kommentar hos mig. Vilka fina foton och otroligt snygga kort som du har scrapbookat, riktigt vackra. Ha det så gott, kram Marie

Around the world with Alice sa...

Härligt väder!

Kram kram

Hemma hos Alice sa...

Hej.
du vilka fina bilder på båtarna dom va verkligen fina. du har en jette fin blogg. helsa gärna på min blogg .
Kram Alice