tisdag 21 februari 2012

13 dgr efter vurpan...........

idag ringde sköterskan från mölndals sjh med besked att läkaren fixat recept på mera panodil. hon sa jag ska testa 1 ipren + 2 panodil x3 och sen kan jag ta tramadol om det inte hjälper. gillar inte tramadolen. blir som bomull i skallen och det känns inte bekvämt.
fick kallelse till nytt läkarbesök 8:e mars. funderar på om jag ska be om tolk - eller så kanske jag kan be sköterskan vara med på undersökningen. röntgentid samma dag ska komma i veckan.
imorgon får jag ringa och fixa så jag slipper betala mitt första besök på akuten. glömde helt bort att jag hade frikort så här sitter jag med en räkning jag inte ska behöva betala.
nu ska jag göra sista träningspasset för idag med armen. det är ju viktigt så det inte stelnar till i armbåge och axel. det är också viktigt jag "pumpar" med handen så svullnaden minimeras.
god natt vänner//christina

Inga kommentarer: