tisdag 28 februari 2012

20 dgr efter olyckan........

fick ju kallelse till nytt läk.besök den 8:e mars.........där står att separat kallelse från röntgen ska komma och ingen har dykt upp.
ringde ortopedin för att få mer medicin............jag har vant mig vid den starka och är inte alls "luddig" längre ;)...........ipren tålde jag ju inte .............läkaren ska fixa så det finns att hämta på apoteket imorgon senast........
sen ringde jag röntgen för att höra varför kallelse inte dyker upp...................de har inte fått någon remiss!!!.....jag undrade om de kan kontakta ortopedin men den servicen tillhandahåller de inte!!!
så det blev att ringa ortopedin igen och de ska säga till läkaren att skriva remiss och har det inte dykt upp kallelse senast måndag ska jag ringa röntgen...................till varje sånt här samtal har jag hamnat i kö med 7-10 samtal före.............
det gäller att ha tålamod............kramis friends

Inga kommentarer: