torsdag 1 mars 2012

frustrerad............

man ska ju känna efter vad man känner för känsla och frustrerad är väl ingen känsla eller?.........ringde ortopedin och mohammed har inte fixat något med receptet...........fick bekräftat att han var på mottagningen i förrgår och igår...............receptionisten tyckte det var konstigt att han inte fixat det och hon skulle skicka ett mejl till han också ..........så får vi hoppas att han läser den , sa hon...............hon sitter innanför dörrarna till mottagningen men jag  kunde liksom inte säga att hon skulle säga till honom för sådana är kanske inte deras rutiner...........nu är det bara att vänta och bevaka receptlistan på apotekets hemsida..........
detta ska banne mig bli en bra dag trots att jag är irriterad...........ska köpa mig en semla eller två.........pigga upp mig gm att äta ........................en påse mashmallows kanske.........den  där biggaste.............kramiz alla

Inga kommentarer: