torsdag 1 mars 2012

pust och stön..................

ringde röntgen för det har inte kommit någon kallelse och det är för att de ännu inte har fått någon remiss...........ringde ortopedin igen och de sa att de ser att dr m inte skrivit någon remiss.......han har inte "tagit" i det..................sen sa hon att hon såg massa ärenden på mig och det är ju för att jag ringt ett antal gånger.................verkar som att dr m är närvarande och ändå inte "där"..........kanske är han utarbetad ........kanske t o m utbränd............


på röntgen sa de att om jag kommer till läkaren utan att ha röntgats får jag röntgas akut efter att jag varit hos läkaren och sen gå till läkaren igen...........ska ut o köpa godis nu..................kramiz - igen och något recept har inte kommit apoteket tillhanda idag heller

Inga kommentarer: