lördag 31 mars 2012

Uppe med tuppen om tuppen är uppe 5......

6 timmars sömn är vad jag behöver när jag är utsövd vilket jag är nu när jag är sjukskriven.
Datorn är ett bra sällskap. Jag brukar läsa "tidningarna" det första jag gör till morgon kaffet men jag har slutat med det nu. Jag surfar runt på goa bloggar istället.
Fixar inte allt elände. Detta som hände i Kortedala t.ex. Det är så fruktansvärt. Mitt på dagen och det finns ingen som kan/vill ingripa. Hur mår ungar som kan göra något sådant. De säger att mannen attackerat dem -Vadå? Kan de inte springa därifrån i så fall.
Nu ska jag ändra sinnesstämning!
Ska iväg till mässan på Heden och träffa alla mina goa vänner. Det är så fantastiskt att dela ett intresse som tillfredställer kreativiteten. Jag ska inte shoppa mycket idag men kul ska jag ha.
Kramis

Inga kommentarer: